Praktische info

Tarieven

Het eerste kennismakingsgesprek is kosteloos en vrijblijvend. In dit gesprek onderzoeken we je vraag en krijgen we beide een indruk of het klikt om samen te werken.

Supervisie/coaching is ook mogelijk bij jou op je werklocatie. Voor de reistijd en afstand vraag ik een aanvullende vergoeding.

Vraag gerust een vrijblijvende offerte aan.


Privacy

Je gegevens worden verwerkt conform de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Dit betekent concreet dat ik je contactgegevens (naam en (e-mail)adres) gebruik om contact te onderhouden en je facturen te sturen. Je contactgegevens, het aantal sessies, uurprijs en de data bewaar ik tot de door de belastingdienst gestelde bewaartermijn. Als de factuur betaald wordt door je werkgever dan bewaar ik ook deze gegevens. Jouw gegevens (naam, data en duur van de gesprekken) worden vermeld op de factuur aan je werkgever. Over de inhoud van de gesprekken communiceer ik niet met je werkgever. Het kan zijn dat tussentijdse informatie over het verloop van het traject gevraagd wordt. Hierover geef ik alleen informatie die vooraf met jou besproken is. De inhoud van de trajecten is privé en valt onder geheimhouding. Slechts in heel uitzonderlijke gevallen mag ik de geheimhoudingsplicht doorbreken nadat ik dit met jou besproken heb. Dit gaat dan om situaties waarin het levensbelang van jou of van anderen ernstig kan worden geschaad.

Als je supervisie volgt in het kader van een opleiding maak ik voorafgaand aan het traject afspraken met jou en je opleider/de opleidingsinstelling op welke manier en wat we communiceren over het verloop en de inhoud van het traject.

Tijdens het traject bewaar ik je naam en telefoonnummer in mijn mobiel om contact te kunnen onderhouden. Deze verwijder ik aan het eind van het traject.  Geprinte (supervisie) verslagen die je schrijft voor de supervisie/coaching bewaar ik in een afgesloten ladekast en je krijgt ze retour aan het eind van het traject. De elektronische versie verwijder ik.

Mocht er onverhoopt een datalek optreden dan stel ik je daarvan direct op de hoogte.


Bij klachten

Ik hoor het graag van je als je niet tevreden bent. Jouw feedback geeft mij de kans om mijn dienstverlening te verbeteren. Mogelijk komen we samen tot een oplossing.

Komen we niet tot een oplossing dan kan je een klacht indienen. Als je een klacht hebt over de verwerking van je persoonsgegevens dan kan je deze melden bij de Autoriteit Persoonsgegevens, www.autoriteitpersoonsgegevens.nl.

Bij klachten over de supervisie of coaching kan je gebruik maken van de klachtenregeling van de LVSC (beroepsvereniging), te vinden op de website: www.lvsc.eu of bij mij op te vragen.